Oferowana przez nas usługa wdrożenia RODO polega na kompleksowym budowaniu systemu ochrony danych osobowych w organizacji.
Dla nas słowo niemożliwe nie istnieje. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
kancelaria@rodoszczecin.pl
9:00 – 17:00
Kontakt
Przed wyceną wdrożenia otrzymują Państwo ankietę, która dla zespołu prowadzącego wdrożenie pokazuje jaki zakres prac należy przeprowadzić u klienta. Ankieta przeprowadzona jest online lub u klienta.
Zamawiając wdrożenie, otrzymują Państwo dokumentacje, która jest dostosowana do klienta. Przygotowując dokumenty, zespół wdrożeniowy jest w stałym kontakcie z administratorem w celu odpowiedniego dostosowania dokumentów do danej firmy.
Każde profesjonalnie przygotowane wdrożenie powinno zostać poprzedzone audytem otwarcia, którego wynikiem jest raport z audytu. W audycie znajdą Państwo stan faktyczny oraz ewentualne zalecenia.
Każdy przygotowany przez nas dokument jest szczegółowo omawiany i dopasowywany do realiów oraz regulaminów panujących w danej firmie. Oznacza to że każdy dokument zatwierdzony może zostać od razu wprowadzony w obieg w fimie!
Po wykonaniu audytu, raport ten jest konsultowany z osobami wyznaczonymi przez administratora do przeprowadzenia wdrożenia. Omawiane są proponowane rozwiązania oraz dalszy etap prac.
Każde wdrożenie musi zakończyć się szkoleniem dla osób, które przetwarzają dane osobowe w firmie! Na szkoleniu omawiane są najważniejsze zagadnienia RODO, oraz wszystkie zasady, które będą panowały po wdrożeniu.
Oferowana przez nas usługa wdrożenia RODO polega na kompleksowym budowaniu systemu ochrony danych osobowych w organizacji.
Dla nas słowo niemożliwe nie istnieje. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
Aby zapewnić odpowiedni poziom ochrony danych osobowych zgodnie z RODO należy dostosować systemy informatyczne oraz procedury postępowania stosowane w organizacji.
Należy także podjąć wszelkie działania zapewniające maksymalną ochronę przetwarzanych informacji. Wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji podnosi świadomość pracowników, pomaga w zarządzaniu ryzykiem a także w ustanowieniu celów i zasad bezpieczeństwa informacji.